2021. március 14., vasárnap

Karanténnapló 5. nap


Igazából semmi említésre méltó nem történt. :) 

Hacsak az nem, hogy az asztali gépünk ledobta a láncot, sem öcsém távirányításával, se sehogy nem sikerült megszerelni, ami csak azért probléma, mert a fiúk nem tudnak GTA-zni. 

F. fokozatosan javul továbbra is, talán én is, bár az iszonyat fejfájás gyógyszertől független, most pl magától elmúlt, míg a 2 fájdalomcsillapító napközben nem hatott rá. A gyengeség is megvan, de alapdolgokat megcsinálok azért, főzés, porszívózás, ilyenek. A fiúk jól elvannak egymással, tegnap egész nap fociztak, ma az eső miatt filmeket néztek bent. Szegény Álmoskám egyfolytában ölelgetne, a kezemet fogdossa, így jól megfogdossuk egymást - aztán küldöm alapos fertőtlenítsére. :(

Délután hívtak az "ÁNTSZ"-től, ugyanaz a kedves ügyintéző, meg is lepődtem, kérdeztem, még vasárnap is dolgoznak? Hát muszáj. Nincs megállás. Az új határozat értelmében én március 19-én, a gyerekek március 23-án éjfélkor "szabadulnak". De kell (nekem illetve F-nek) a háziorvos igazolása arról, hogy 3 napja tünetmentesek vagyunk. A javulási tendenciánkat nézve lehet, hogy jövő hétfőn még itthon csücsülünk a gyerekekkel...

Anyósom sincs jól (oltás utáni mellékhatásra gondolunk), de velem ellentétben, aki így betegen semmiféle járvánnyal kapcsolatos hírt nem vagyok hajlandó elolvasni, ő szorgalmasan jegyzeteli a halottak és kórházban kezeltek számát. Ma elmesélte azt is nekem a telefonban, mit mond Zacher Gábor, mielőtt lélegeztetőgépre teszi a betegeket. (Az ezzel kapcsolatos podcastot direkt nem hallgattam meg :D) Úgyhogy mostmár mindent iss tudok. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése