2021. március 20., szombat

Update

 Szóval.

A tegnapi posztomhoz annyian írtatok privátban és a facebook-link alá is, hogy csak na, köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat. Ha nincs a blogom, akkor most is a hatátrozatunkra várunk a négy fal között. :D

Ugyanis. 

Nem kell a határozatot megvárni, hanem, ahogy a karantén-elrendelő határozatban is szerepel, úgy kell eljárni, vagyishogy: el kell küldeni az orvosi igazolást a hatósághoz. (Az már nincs benne, hogy az orvosnak kell egyenesen oda küldeni, vagy előbb nekünk küldi, majd mi továbbítjuk a feltüntetett E-mail-címre...Dehát mér is kukacoskodok...) Ennyi. Mi semmiféle papírt nem kell, hogy kapjunk - mondták nekem illetékes helyen -, amint az igazolás megérkezik a hatósághoz, majd, az infó a rendőrséghez, akkor kimehetünk. Aztán, ha az orvos elfelejti esetleg elküldeni (akárhova is kell neki), vagy elakad a szervek között valahol, hát... Akkor így jártunk. 

Nem vagyok egyébként különösebben értetlen, csak nem tudok eligazodni az egymásnak ellentmondó - egyébként hivatalos - infók között... Azt, hogy várnunk kell a határozatra, sem mi találtuk ki.

Mindenesetre elmentem végre a boltba. Utálok vásárolni amúgy, de erre az alkalomra kábé úgy készültem, mintha legalábbis egy fontos interjúra mennék. :D Úgy bevásároltam, mintha legalább további 2 hetes karanténra készülnék. :)

Hannám egyébként már a végét járja: (a közléshez hozzájárult :D )




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése