2021. március 23., kedd

No sport?

Egy hete attól is rosszul lettem, ha arra gondoltam, milyen is lenne futni menni. Most attól vagyok rosszul, hogy nem mehetek. Teljesen jól vagyok már, épp home office-ban (csütörtökig), pihenhetnék, de kettőt fordulok, és vége a napnak. Néha kell írni cikket, figyelem a híreket, meg a gyerekek online pályafutását, itt a háztartás meg a főzés (ma palacsinta volt - nutellás, hortobágyi meg rakott, hármat háromféleképpen kellett megcsinálni ^^), és még mindig marad energiám hálistennek. (F. ma ment először dolgozni, szerintem nincs még rendben, de állítja az ellenkezőjét; ma délután is aludt. Igaz, előtte focizott Álmossal. Meghát ő sokkal-sokkal rosszabbul volt, mint én, örülök, hogy ennyivel megúszta.)

Szóval, még mielőtt elkaptam ezt a nyavalyát, tudtam, hogy a sportot, még ha olyan amatőr szinten is, ahogy én művelem, nem tanácsos azonnal újra kezdeni. Van itt egy ilyen: Országos Sportegészségügyi Intézet álláfoglalása a sportba való visszatérésről , ami szerint, mivel nekem a hivatalos álláspont szerint enyhe tüneteim voltak, legalább 2 hetet kell várnom a sportolás újrakezdéséig. Ez a 2 hét holnap jár le... Már elkezdtem biciklizni, vasárnap a falut tekertem körbe, ma 13 km-t pedáloztam arra, amerre futni is szoktam. Nem mondom, hogy nem fájt a szívem... Persze, nem a biciklizéstől. :) Teljesen jól voltam, nem kalimpált a szívem, nem vert félre, nem fulladtam, nem köhögtem, nem fáradtam el, pedig többnyire viharos széllel tekertem szembe. Majd szépen lassan visszatérek azt hiszem... :) Jah, és elkezdjük szedni az Aspirin Protectet, úgy döntöttem. Nem tesz csodát az sem, de azért remélem, nem kell hirtelen szívhalálban kimúlnom a préri közepén, csak azért, mert nem bírtam magammal.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése